Home

Tuesday, December 21, 2010

Chef Anis Nabila....


Salam Semua,



Tadi tghari sedang aku sibuk2 nk 
balik dari Hospital aku buka Tv3 serta mcm biasalah
bila tengahari adalah rancangan WANITA HARI INI...

Tiba2 aku tpandang satu wajah yg 
mmg now aku minat n suka...
Seorg anak gadis yg cantik serta yang paling
buat orang lelaki macam aku tertarik adalah 
beliau sangat pandai memasak...

Beliau adalah Chef muda yg makin 
dikenali serta popular iaitu Anis Nabila...
ni anis yg kedua dalam hidup aku..hehe
yg pertama Hanis Zalikha.. :)


Beliau adalah chef termuda
dlm Asian Food Channel...aku suka dia 
sbb yg first cantik n yg paling best sbb pandai
masak..aku suka masak gak..
apapun aku banggan tgk masih ada gurl 
yg cantik n muda pandai memasak...
hope satu hari beliau juga akan jadi sprt
 chef wan yg kini dkenali dmata dunia... :)
Oklah renung2kan yer utk search dia..hehe

1 comment:

Unknown said...

assalamualaikum.............
chwef anis ...........
sebenarnya saya sangat dengan semua resepi yang chef anis buat.........
lagipon saya minat memasak.........
sampa di sini sahaja perbualan kite.....
bye2...
assalamualaikum...